جلسه رابطین فهمای شهرستان کهنوج برگزار شد 

جلسه رابطین فهمای شهرستان کهنوج برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸
جلسه رابطین فهمای شهرستان کهنوج با حضور مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز پنج شنبه (۲۳ آبان )، جلسه رابطین فهمای شهرستان کهنوج با حضور مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان برگزار شد.


«مجید خوبی زاده»، در این جلسه، ضمن تبریک هفته وحدت و ضر.رت اهمیت به این ایام، گفت: امام خمینی (ره)، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که با وحدت همه اقوام و مذاهب به سرانجام رسید و استعمار بر این شد که با خدشه به این وحدت پیروزی انقلاب اسلامی را تحت شعاع قرار دهد اما به لطف خداوند با بینش عمیق امام خمینی(ره) این دسیسه با نام گذاری هفته وحدت از بین رفت.

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان، در ادامه به اهمیت رویداد ملی فهما پرداخت و خاطرنشان کرد: ما در گذشته اگر اطلاعات و یا آماری از اعضا کانون های استان خواسته می شد هیچ گونه اطلاعاتی از جامعه هدف و تعداد اعضا کانون ها نداشتیم و به شکل حدث و گمان تعداد اعضا را مشخص می کردیم.

وی، اضافه کرد: اما اکنون به صورت دقیق اطلاعات از تعداد و مشخصات اعضا را به طور کامل در اختیار داریم و می دانیم با کدام قشر، گروه و با چه رده سنی در ارتباط هستیم.

شایان ذکر است؛ در این جلسه علاوه بر برگزاری کارگاه طرح نویسی به مدیران کانون های فرهنگی هنری، ثبت اعضای جدید، ثبت ارکان کانون، ثبت فعالیت های شنبه های با کتاب، ثبت مناسبت های ملی و مذهبی در سامانه فهما آموزش داده شد.

پایان پیام/ 586